Payız pəhrizi ilə 6 kiloqram arıqlayın

Payız pəhrizi ilə 6 kiloqram arıqlayın
1255 dəfə oxunub
  • A-
  • A
  • A+

Davamlı olaraq eyni pəhriz proqramına riayət etmək zamanla çəki atmanı çətinləşdirir. Bunun səbəbi bədənin proqrama uyğunlaşması və buna görə kalorini özündə saxlayaraq gec parçalanmağa çalışmasıdır.

Axşam.az xəbər verir ki, mövsümlə əlaqədar yeni meyvə-tərəvəzlərin olduğu pəhriz proqramına keçməyin tam vaxtıdır. İki həftədə 6 kiloqram arıqlamağınıza yardımçı olacaq payız pəhrizini təqdim edirik.   

1. gün

Səhər: 1 stəkan çay, qovrulmuş bibər, 1 xiyar və 1 dilim qızardılmış çörək.

Nahar: 1 porsiya balıq, 1 porsiya salat.

Şam: 1 porsiya salat, bişmiş tərəvəzlər (az yağda olmaq şərtilə göbələk, badımcan, balqabaq, yaşıl lobya, pomidor, bibər və soğan)

2. gün

Səhər: 1 stəkan çay, iki dilim pendir, 2 pomidor.

Nahar: portağal.

Şam: 1 dilim qarpız, 1 dilim yağsız kəpəkli çörək.

3. gün

Səhər: 1 stəkan çay, 2 qaynadılmış yumurta

Nahar: 1 qab salat, qızardılmış göbələk, 1 dilim çörək.

Şam: xiyar və 1 dilim kəpəkli çörəyi.

4. gün

Səhər: 1 stəkan cökə çayı, 2 dilim pendir, 2 ədəd bibər.

Nahar: 1 yumurta və 200 qram yağsız qatıq

Şam: 1 porsiya salat, 1 dilim çörək.

Şam: nar.

5. gün

Səhər: 1 alma, 1 dilim çörək.

Nahar: 1 porsiya salat, pendirli qayğanaq

Şam: 1 porsiya salat, 1 dilim çörək, az zeytun yağı ilə bişmiş tərəvəzlər