Yaddaşınızı gücləndirmək üçün 10 əsas qidadan istifadə etməlisniz.
  

Axşam.az onların siyahısını təqdim edir:

Balıq

Balıq yaddaş itkisi riskini 20% azaldır.

Qəhvə

Bir fincan qəhvə ilə diqqətinizi asanlıqla toplaya bilərsiniz. Fıstıq Gündə bir və ya iki ovuc fıstıq yemək sağlamlıqla yanaşı, yaddaş artımına da kömək edir.

Su

Su diqqətinizi cəmləmək və məlumatları xatırlamaq bacarığınızı artırır. Gündə ən az, 8 stəkan su içməlisiniz.

Yulaf

Yulaf yavaş həzm olunsa da, sizə uzunmüddətli enerji verərək beyninizin gücünü artıracaq.

Yumurta
                    
Yumurtanın sarısı xlorin qaynağıdır və hafizəni gücləndirir.

Quru meyvələr

Böyürtkən, çiyələk, gilas qurusu kimi meyvələr beyinin yaşlanmasını 2,5 ilədək gerilədir.

Çay

Səhərlər beyninizi işə tam  hazır vəziyyətə gətirmək istəyirsinizsə, günə yaşıl çayla başlayın. Onun tərkibindəki antioksidanlar sayəsində beyində neyron istehsalı artır.

Şokolad

Araşdırmalara görə, 1 ay boyunca gündə iki fincan qaynar şokolad içmək hafizəni gücləndirir və yaşlı insanlarda qan dövranını yaxşılaşdırır.

Yaşıl tərəvəzlər

Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər antioksidanla boldur və yaddaş itkisinin qarşısını alır.



                 

Digər Xəbərlər